menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بازگشت روسونری به جاده پیروزی بعد از 5 هفته

بازگشت روسونری به جاده پیروزی بعد از 5 هفته

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و با 26 امتیاز به رده سوم صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، تیم های میلان و فیورنتینا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری با 23 امتیاز در رده چهارم و ویولا با 20 امتیاز در رده ششم قرار داشتند. میلان در 5 بازی گذشته خود در سری آ، نتوانسته بود به برد برسد و استفانو پیولی برای کاهش فشار انتقادات نیاز شدیدی به کسب 3 امتیاز مقابل تیم سابقش داشت. 

در نیمه اول دو تیم بسیار آرام و محتاطانه بازی را آغاز کردند، اما رفته رفته میلان کمی بهتر از مهمان ظاهر شد و توانست چند موقعیت روی دروازه فیورنتینا ایجاد کند. در دقیقه 45 یک پنالتی به سود روسونری اعلام شد و تئو هرناندز موفق به باز کردن دروازه تراچیانو شد تا میلان با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم فیورنتینا کاملاً تیم برتر میدان بود و چند موقعیت خطرناک روی دروازه مایک ماینان ایجاد کردند، اما نتوانستند از سد دفاعی میلان عبور کنند تا شاگردان استفانو پیولی با نتیجه 1-0 به برتری برسند.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار