menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 پیش‌بینی کارشناس فوتبال ازبکستان درباره نتیجه بازی با ایران

پیش‌بینی کارشناس فوتبال ازبکستان درباره نتیجه بازی با ایران

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال ازبکستان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران همیشه حریف سختی برای این کشور بوده، گفت: به نظرم دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز سه شنبه ۳۰ آبان و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در همین رابطه «نورزولوف سعدالله اف» کارشناس فوتبال ازبکستان در گفت‌وگو با سایت uz.kursiv اظهار داشت: بی تردید دیدار دو تیم ملی ازبکستان و ایران همیشه حساس بوده است، این دو تیم در سال‌های اخیر به رقبای همیشگی برای خود تبدیل شده اند.

او ادامه داد: تیم ملی ایران همیشه حریف خطرناکی برای ما بوده و ازبکستان از ۱۲ دیدار رو در رو مقابل ایران فقط یک پیروزی در سال ۲۰۱۲ و در تهران کسب کرده است. یک بازی این دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ایرانی‌ها ۱۰ بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

سعدالله اف افزود: اینکه ایران در دیدارهای اخیر خود شکستی را تجربه نکرده کار تیم ما را مقابل آنها سخت خواهد کرد. نکته مهم این است که این بازی در تاشکند و در حضور هواداران ازبکستانی برگزار می‌شود و از این رو انتظار داریم که تیم ملی کشورمان مقابل ایران و سایر رقبای خود به پیروزی دست یابد.

کارشناس فوتبال ازبکستان در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه این بازی گفت: فکر می‌کنم که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.


7474

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار