menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دو لیونل در یک قاب در تمرین آرژانتین پیش از بازی با برزیل  عکس

دو لیونل در یک قاب در تمرین آرژانتین پیش از بازی با برزیل (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در بازی بعدی خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 قرار است به مصاف تیم ملی برزیل برود و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود و آرژانتینی ها چه عملکردی مقابل تیم ملی برزیل خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین بازی قبلی خود را که مقابل تیم ملی اروگوئه بود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و همین قضیه موجب شده است تا اکنون فشار ها روی تیم ملی آرژانتین بیشتر شود و باید دید که آن ها مقابل برزیل چه عملکردی از خود نشان می دهند.

بازی تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل قرار است بامداد چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 4 به وقت ایران برگزار شود. آرژانتین پس از 5 هفته صدرنشین جدول انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی است اما تیم ملی برزیل در حال حاضر در رده پنجم جای دارد و در تلاش است تا جایگاه خود را بهتر کند.

لیونل مسی که کاپیتان تیم ملی آرژانتین است زیر نظر لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین تمرین کرد و این تصویر جالب از دو لیونل در یک قاب ثبت شد. مسی در بازی قبلی آرژانتین عملکرد جالبی نداشت و آرژانتینی ها اولین باخت خود در سال 2023 را متحمل شدند.

1471




منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار