menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مغلوب شدن برزیل در شب مصدومیت ستاره رئال مادرید

مغلوب شدن برزیل در شب مصدومیت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی با شکست عجیب برزیل مقابل کلمبیا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی که با میزبانی کشور کلمبیا برگزار شد با گل زودهنگام برزیلی ها به سود شاگردان روبرتو دینیز آغاز شد. در دقیقه ۴ مسابقه روی پاس وینیسیوس جونیور این گابریل مارتینلی مهاجم باشگاه آرسنال بود که دروازه کلمبیا را باز کرد. در نیمه اول بازیکنان برزیل تیم برتر میدان بودند و موقعیت های دیگری را نیز برای گلزنی داشتند اما در نهایت بازی با همین یک گل و با نتیجه ۱-۰ به سود برزیل به پایان رسید.وینیسیوس جونیور در نیمه اول بازی کلمبیا و برزیل از ناحیه همسترینگ آسیب دید و تعویض شد. هنوز شدت مصدومیت این ستاره رئال مادرید به طور دقیق مشخص نیست.

در نیمه دوم باز هم شاگردان دینیز بازی را بهتر آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی حملات خود را ادامه دادند. اما در دقیقه ۷۴ این بازی اتفاق عجیبی رخ داد و لوئیس دیاز بازیکن باشگاه لیورپول که ۲روز قبل از بازی به دلیل حادثه گروگانگیری پدر خود دچار مشکلاتی روحی بود دروازه برزیل را باز کرد و نکته جالب حضور و خوشحالی پدر تازه آزاد شده این بازیکن از چنگال گروگانگیران در ورزشگاه بود. تنها ۵ دقیقه بعد از این گل دیاز گل دوم خود را هم وارد دروازه هم تیمی خود در تیم لیورپول یعنی آلیسون بکر کرد و این نتیجه علی رغم حملات برزیل در دقایق پایانی تغییر نکرد و کلمبیا با نتیجه ۲-۱ برزیل را شکست داد تا سلسائو با این شکست در رده پنجم جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار داشته باشد و با شکست به مصاف آرژانتین در بازی حساس بعدی خود برود.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار