menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ شوخی لوکا مودریچ با نوع پوشش داوید آلابا

عکس؛ شوخی لوکا مودریچ با نوع پوشش داوید آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در رئال مادرید بازیکنان به خوبی با هم صمیمی هستند چرا که می بینیم در شبکه های اجتماعی به راحتی با هم شوخی می کنند و گاهی اوقات این شوخی ها تبدیل به یک سوژه برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی می شود.

به گزارش فوتبالی ، به تازگی داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. این پست یک پست تبلیغاتی است و داوید آلابا در آن یک لباس خاص بر تن کرده است و یک بافت ویژه را پوشیده است.

لوکا مودریچ، هافبک با تجربه و با سابقه رئال مادرید در کامنت های این پست اینستاگرامی با داوید آلابا و این ژاکتی که پوشیده است شوخی کرده است. مودریچ در کامنت خود برای داوید آلابا نوشته است:" لعنتی، چرا تو یک پتو پوشیده ای؟"

در واقع لوکا مودریچ این لباسی که داوید آلابا پوشیده است را به پتو تشبیه کرده است و به این ترتیب با او شوخی کرده است. فعلا اردو های ملی برقرار است و بازیکنان رئال مادرید به تیم های ملی خود پیوسته اند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود. یکی از نگرانی های آنچلوتی این است که بازیکنانش در اردوی ملی دچار مصدومیت شوند.

1471


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار