menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 برد النصر مقابل الوحده با گلزنی رونالدو

برد النصر مقابل الوحده با گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی النصر عربستان در زمین الوحده عربستان به مصاف این تیم رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها در این فصل در تعقیب الهلال عربستان هستند و با توجه به این که الهلال عربستان هم بازی خود در این هفته را برده بود ضروری بود تا النصر هم حتما هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و در نهایت هم همین اتفاق افتاد و شاگردان لوییس کاسترو موفق شدند با نتیجه سه بر یک در این دیدار به پیروزی برسند و الوحده را شکست دهند.

در این بازی گل اول النصری ها توسط الکس تلس در دقیقه یازدهم بازی به ثمر رسید. عبدالله العمری در دقیقه سی و نهم این بازی گل دوم النصر عربستان را زد و گل سوم هم توسط کریستیانو رونالدو در دقیقه چهل و نهم این دیدار زده شد. رونالدو با این گل اکنون به تعداد سیزده گل در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی رسیده است و به مسیر خود برای رسیدن به آقای گلی این فصل از رقابت ها ادامه می دهد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار