menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوشحالی ستاره چلسی به سبک رونالدو پس از هت‌تریک مقابل تاتنهام

عکس؛ خوشحالی ستاره چلسی به سبک رونالدو پس از هت‌تریک مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته یازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، نیکولاس جکسون در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت. این مهاجم سنگالی چلسی موفق شد مقابل تاتنهام هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند. نیکولاس جکسون پس از این که گل سوم خود را مقابل تاتنهام به ثمر رساند و هت تریک خود را تکمیل کرد، خوشحالی جالبی را از خودش به نمایش گذاشت. او به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد و فریاد Siuuu را سر داد.

تاتنهام در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس تا پیش از بازی مقابل چلسی شکستی را تجربه نکرده بود و در نهایت در این بازی اولین باخت فصل خود را تجربه کرد و صدر جدول لیگ برتر انگلیس در اختیار منچسترسیتی قرار گرفت.

چلسی هم که در این فصل به طور کلی اوضاع خوبی نداشت، اکنون یک برد شیرین به دست آورد و شاگردان پوچتینو از بحران هایی که در این فصل داشتند، تا حدودی فاصله گرفتند.

تماشای گل سوم جکسون به تاتنهام


1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار