menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کودی گاکپو هواداران لیورپول را بهترین هواداران فوتبال می داند

کودی گاکپو هواداران لیورپول را بهترین هواداران فوتبال می داند

پایگاه خبری فوتبالی- کودی گاکپو هافبک هلندی باشگاه لیورپول به گفتگو در مورد شرایط خود در این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، ستاره هلندی باشگاه لیورپول در خصوص الگوهای فوتبالی خود گفت: " طبیعتا در شهر من آیندهوون اولین اسطوره هر بازیکنی ابراهیم افلای است که در پی اس وی و سپس‌ بارسلونا بازی می‌کرد. پس از آن مسی رونالدو و دیگر بازیکنان بزرگ الهام بخش من هستند. وقتی فوتبال را شروع کردم با پدرم زیاد تمرین می‌کردم. مارادونا و پله قهرمانان او بودند و او کلیپ هایی از آنها را به من نشان می‌داد. اینگونه با آنها هم آشنا شدم و باید بگویم آنها واقعا فوق العاده بودند."

گاکپو در خصوص شرایط خود در لیورپول افزود: "‌ وقتی در باشگاهی مثل لیورپول بازی می‌کنید هرچند که تاکنون جامی نبرده باشید، باید بدانید چه احساسی خواهید داشت و قطعا با دیگر باشگاه ها متفاوت است. مدتی در هلند و دور از اینجا بودم و صادقانه دلتنگ لیورپول شدم. واقعا از اینجا بودن لذت می‌برم."

وی درباره هوادارن باشگاه لیورپول اضافه کرد: "فکر نمی‌کنم هواداران بهتری از آنها در دنیا وجود داشته باشند. وقتی در زمین هستید چه در خانه و چه خارج از خانه، صدای حمایت های آنها را می شنوید. به همین دلیل است که هر بازی انگیزه بیشتری دارید؛ دوست دارید بخاطر آنها پرواز کنید و بهترین روز خود را داشته باشید."

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار