menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ترکیب النصر مقابل ابها با حضور رونالدو و مانه

ترکیب النصر مقابل ابها با حضور رونالدو و مانه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و ابها به مصاف هم می روند و این بازی قرار است که در ورزشگاه خانگی تیم النصر عربستان یعنی مرسول پارک برگزار شود و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان برای این بازی از ترکیب اصلی خود استفاده کرده است و می بینیم که ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در خط حمله النصر عربستان برای این بازی حضور دارند و باید دید که عملکرد آن ها در این دیدار به چه شکل خواهد بود.

به زودی اردو های ملی شروع می شود و کریس رونالدو باید به تیم ملی پرتغال اضافه شود و اکنون آخرین بازی باشگاهی خود را پیش از فیفادی انجام می دهد.

تیم النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان هیچ یک از 6 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. تیم ابها در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 4 بازی اخیر خود بصورت متوالی متحمل شکست شده است. تیم النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 6 بازی اخیر خود بصورت متوالی پیروز میدان بوده است.

ترکیب النصر

العقیدی، الغنام، لاجامی، لاپورته، تلس، الخیبری، مونتیرو، بروزوویچ، تالیسکا، مانه، رونالدو

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار