menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صحبت‌های گواردیولا پیش از دیدار با آرسنال

صحبت‌های گواردیولا پیش از دیدار با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به تمجید از آرسنال و میکل آرتتا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه امارات مقابل هم به میدان خواهند رفت. در حال حاضر سیتی با 18 امتیاز و آرسنال با 17 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و سیتیزن ها در هر دو دیدار رفت و برگشت، آرسنال را شکست دادند.  در فصل گذشته، دو تیم رقابت نزدیکی برای قهرمانی داشتند و در نهایت سیتیزن ها توانستند فاتح 3 گانه شوند. 

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "آرسنال تیم خیلی خوبی است. آن ها مسیر مشخصی دارند. آن ها جنگیدند که قهرمان شوند و حالا دوباره در کورس قهرمانی هستند. آن ها در کنار لیورپول، بزرگ ترین رقیب ما در این فصل هستند. برای آنالیز کردن مدعیان، باید حداقل 10 بازی ببینید و ما هنوز 10 بازی نکرده ایم. باید صبر کنیم، اما تیم های بزرگ همیشه مدعی هستند. در این ماه، مهم ترین چیز لیگ قهرمانان اروپا است. البته بعد از این ماه و تا ماه فوریه، دیگر می توانید روی لیگ تمرکز کنید. ما برد بزرگی در بازی چهارشنبه کسب کردیم و حالا باید به مصاف آرسنال، بزرگ ترین رقیب فصل گذشته‌مان برویم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار