menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران به خاطر شکست در دربی

عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران به خاطر شکست در دربی

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا ستاره اتریشی به خاطر عملکرد ضعیف رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب و از هفته ششم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا اولین باخت فصل را متحمل شود. رئال مادرید علاوه بر شکست در این بازی، اصلاً عملکرد خوبی ارائه نداد و حتی بسیاری به انتقاد از سیستم و ترکیب آنچلوتی پرداختند. 

به نقل از سایت گل، مدافع سابق رئال مادرید در شبکه های مجازی از هواداران این تیم به خاطر عملکرد ضعیف تیم عذر خواهی کرد و نوشت: "مادریدیستاها انتظار بیشتری دارند. این بازی ما نبود، این بازی من نبود. روز گذشته ما شما را ناامید کردیم، اما ما خواهیم جنگید و به جایی برمی گردیم که متعلق به رئال مادرید است."

رئال مادرید با این شکست، حتی صدر جدو لالیگا را از دست داد و حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا و خیرونا در رده سوم قرار دارد. بازی بعدی کهکشانی ها در لالگیا، روز چهارشنبه مقابل لاس پالماس خواهد بود و انتظار می رود که وینیسیوس جونیور پس از غیبتی طولانی مدت به ترکیب اصلی آنچلوتی برگردد.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار