menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دو خرید جدید بارسلونا که کامبک فوق‌العاده مقابل سلتاویگو را رقم زدند

دو خرید جدید بارسلونا که کامبک فوق‌العاده مقابل سلتاویگو را رقم زدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته ششم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و سلتاویگو به میزبانی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، در این باری عملکرد دو خرید بارسلونا یعنی ژائو فلیکس و ژائو کانسلو بسیار چشمگیر بود. بارسا این بازی را خوب شروع نکرد و تا دقیقه هشتاد بازی هم با نتیجه دو بر صفر عقب بود اما توانست در ده دقیقه پایانی بازی نتیجه را برگرداند و با به ثمر رساندن سه گل در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو ببرد.

روی هر سه گلی که بارسلونا به سلتاویگو زد، ژائو فلیکس و ژائو کانسلو موثر بودند. گل اول بارسلونا توسط رابرت لواندوفسکی روی پاس ژائو فلیکس به ثمر رسید. گل دوم آبی و اناری پوشان توسط رابرت لواندوفسکی این بار روی پاس ژائو کانسلو زده شد. گل سوم بارسلونا هم توسط ژائو کانسلو زده شد و به این ترتیب بود که کامبک بارسلونا مقابل سلتاویگو تکمیل شد و شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به نظر می رسد که کانسلو و فلیکس که به طور قرضی به بارسا آمده اند، دو خرید موفق تا این جای کار بوده اند.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار