menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 افشاگری خرید جدید رئال مادرید  یک قدم تا بایرن مونیخ فاصله داشتم

افشاگری خرید جدید رئال مادرید: یک قدم تا بایرن مونیخ فاصله داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا فاش کرد که در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بود و حتی یک تماس تلفنی نیز با توماس توخل داشت، اما بعد از پیشنهاد رئال مادرید، دیگر به چیزی فکر نکرد و به اسپانیا رفت.

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا دروازه بان اول رئال مادرید در ابتدا فصل با مصدومیتی سنگین روبرو شد و تمام فصل را از دست داد. همین موضوع باعث شد تا فلورنتینو پرز در بازار نقل و انتقالات به دنبال خرید گلر جدیدی باشد و در نهایت، کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی و یک ساله به سانتیاگو برنابئو آورد. گفته می شود که بایرن مونیخ نیز علاقه زیادی به کپا داشت و حتی مائوریسیو پوچتینو نیز می خواست او در چلسی فیکس کند، اما کپا فقط خواهان پوشیدن پیراهن رئال مادرید بود.

به نقل از سایت گل، کپا به مارکا گفت: "درست است که پوچتینو می خواست من بمانم و حتی گفت که قرار است فیکس باشم و به من اعتماد زیادی دارد، اما فکر کردم که یک تغییر می تواند حال مرا بهتر کند. می خواستم باشگاه جدیدی امتحان کنم. توماس توخل با من تماس گرفت و من خیلی نزدیک به رفتن به مونیخ بودم. حس کردم که پروژه چلسی به درد من نمی خورد. وقتی رئال تماس گرفت، همه چیز تغییر کرد. عقد قراردادم تنها در 2 ساعت بسته شد و من به رئال رفتم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار