menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دو تاتنهامی با گالاتاسرای به توافق رسیدند

دو تاتنهامی با گالاتاسرای به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - گالاتاسرای قهرمان لیگ ترکیه خرید دو بازیکن تاتنهام یعنی تانگی اندومبله و داوینسون سانچز را نهایی کرد و به زودی از آنها رونمایی می کند.

به گزارش فوتبالی، گالاتاسراس پس از ناکامی در خرید سرجیو راموس دست به کار شد و داوینسون سانچز را از تاتنهام به خدمت گرفت. باشگاه ترکیه ای بدین ترتیب خط دفاعی خود را با جذب ملی پوش ترکیه ای تقویت کرد و با این بازیکن قراردادی دو ساله به علاوه یک فصل اختیاری به امضا رساند. گالاتاسرای از طرفی برای خرید قرضی اندومبله با بند خرید به توافق رسید. اندومبله و سانچز امشب با پروازی اختصاصی راهی استانبول خواهند شد و تست پزشکی را پشت سر می گذارند تا قرارداد جدید را به امضا برسانند.

اندومبله و داوینسون سانچز تعداد خریدهای تابستانی گالاتاسرای را به عدد دوازده خواهند رساند. آنها تا کنون خریدهای دیگری نظیر زاها، تته، کرم دمیربی، حکیم زیاش را داشته اند و قرارداد قرضی ایکاردی را هم به علت قطعی در آورده اند. گالاتاسرای در مرحله گروهی چمپیونزلیگ باید مقابل بایرن مونیخ، منچستریونایتد و کپنهاگن قرار بگیرد که کار بسیار دشواری پیش روی تیم ترکیه ای خواهد بود و به نظر می رسد که شانس آنها برای بالا رفتن از مرحله گروهی بسیار ناچیز است.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار