menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نظر ستاره آرسنال راجع به تقابل حساس با منچستریونایتد

نظر ستاره آرسنال راجع به تقابل حساس با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل مارتینلی انتظار یک بازی سخت و دشوار را مقابل منچستریونایتد در روز یک شنبه دارد.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ادامه هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات مقابل هم به میدان خواهند رفت. توپچی های لندن هفت امتیازی هستند و شیاطین سرخ شش امتیاز دارند. 

مارتینلی ستاره برزیلی آرسنال به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "بازی با یونایتد همیشه سخت است و ما هم انتظار کمتر از این نداریم و برای آن آماده هستیم. در طول هفته خیلی سخت تمرین کرده ایم تا بتوانیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. می خواهیم در مقابل چشمان هواداران، 3 امتیاز به آن ها هدیه دهیم."

"بازی با منچستریونایتد از بسیاری از جهات حساس است و هر دو تیم سابقه رقابت طولانی با هم دارند. البته قصد ما فقط کسب برد است، چون در خانه و مقابل هواداران هستیم."

همچنین فابیو ویرا هافبک پرتغالی توپچی ها نیز گفت: "بازی با یونایتد همواره جذاب بوده. همه می دانند که آن ها چه بازیکنان باکیفیتی دارند، اما ما نیز باکیفیت هستیم. در خانه بازی داریم و آماده ایم تا 3 امتیاز را مال خود کنیم. به چیزی کمتر از پیروزی فکر نمی کنیم و برای این هدف پا به میدان می گذاریم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار