menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حمایت سرمربی تاتنهام از ستاره برزیلی

حمایت سرمربی تاتنهام از ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام به حمایت از ریچارلیسون مهاجم برزیلی تیمش پرداخت و اذعان کرد که از عملکرد او راضی است.

به گزارش فوتبالی، هری کین در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. تاکنون باشگاه لندنی از 100 میلیون پوند پول فروش هری کین استفاده خاصی نکرده و از ریچارلیسون در نوک خط حمله استفاده می کند، مهاجم برزیلی که در تابستان گذشته از اورتون به تاتنهام پیوست. در حال حاضر ریچارلیسون اصلاً آمار خوبی در این باشگاه ندارد و در 27 بازی گذشته، تنها 2 گل به ثمر رسانده است. 

به نقل از میرر، پوستکوگلو در حمایت از ریچارلیسون گفت: "من ترکیبی انتخاب می کنم که فکر می کنم با آن برنده بازی ها می شویم. اگر احساس کنم که حضور ریچارلیسون برای تیمم مفید است و با آن می توانیم پیروز شویم، پس حتما او را در ترکیب قرار می دهم. من هیچ ترحمی به بازیکنانم ندارم و اگر فکر کنم بازی ریچارلیسون مناسب سبک تاکتیکی من نیست، قطعا او را بازی نخواهم داد. این بازیکنان خیلی زود با فلسفه فوتبال من آشنا شدند و حالا عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته ایم. ریچارلیسون تاکنون کمک شایانی به ما کرده و من از او تشکر می کنم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار