menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خبر خوب برای هواداران آرسنال  بازگشت ستاره برزیلی به تمرینات

خبر خوب برای هواداران آرسنال/ بازگشت ستاره برزیلی به تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال اعلام کرد که گابریل ژسوس کاملاً آماده بازی کردن در دربی لندن مقابل فولام است.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و فولام از چهارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. توپچی ها در دو بازی ابتدایی خود توانستند به پیروزی برسند و حالا گابریل ژسوس که اکثر تمرینات پیش فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، روز پنج شنبه به تمرینات بازگشت و امروز نیز در کارهای گروهی شرکت کرد و به نظر می رسد که می تواند حداقل از روی نیمکت، کار را شروع کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "از بازگشت ژسوس خیلی خوشحال شدم. اینکه مجبور شد در تور پیش فصل، عمل جراحی کند، خبر بسیار بدی برای همه ما بود. الان حالش خیلی خوب به نظر می رسد و آماده بازی کردن است. هنوز بابت نفرات اصلی برای بازی با فولام تصمیم نگرفته ام."

ژسوس در تابستان 2022 با رقم 40 میلیون پوند از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و عملکردی بسیار خوب در ترکیب این تیم داشت، اما در بازی های جام جهانی 2022 مصدوم شد و 3 ماه از میادین دور بود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار