menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش جالب کلوپ به سرود خاص هواداران برای او

واکنش جالب کلوپ به سرود خاص هواداران برای او

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از اینکه طرفداران لیورپول سرود مربوط به او را در آنفیلد میخوانند ناراضی بنظر میرسد. پس از برد 3-1 لیورپول مقابل بورنموث، یورگن کلوپ سرمربی قرمزها از هواداران تیمش خواسته تا دیگر که سرود مربوط به او را سر ندهند. در دقیقه ۷۵ بازی لیورپول و بورنموث  در هفته دوم لیگ برتر هواداران شادمان  لیورپول که از  اولین پیروزی‌شان در فصل جدید لیگ برتر در آنفیلد سرمست و خوشحال بودند سرودی با آهنگ برگرفته از گروه بیتلز به‌نام  I Feel Fine سر دادند. اما یورگن کلوپ پس از شنیدن این سرود خطاب به هواداران لیورپول گفت :لطفا خواندن این سرود  را تمام کنید! لطفا این سرود را نخوانید. این در حالی است که  واکنش سرمربی لیورپول از سوی جیمز پیرس از The Athletic هم تایید شد .

به گزارش فوتبالی، البته این نوع از واکنش کلوپ خطاب به هواداران لیورپول در گذشته نیز رخ داده و سرمربی قرمزها در فصل گذشته و پس از پیروزی 4-3 این تیم مقابل تاتنهام گفته بود:من همه هواداران لیورپول را دوست دارم. همه آنها برای من عزیز هستند اما لطفا دیگر آهنگ مربوط به من را نخوانید. اگر می‌خواهید آن را در خیابان یا کوچه بارها و کافه ها بخوانید. اما لطفا در ورزشگاه نه!! چرا وقتی بازی تمام نشده هواداران ما سرود پیروزی و این ترانه را سر می‌دهند. ما 3-0 در بازی جلو بودیم واما آنها به کامبک زدند و به بازی برگشتند. لطفا این سرود را تمام کنید!!

1009

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار