menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ادعای رومانو؛ هافبک منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

ادعای رومانو؛ هافبک منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کار انتقال ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچستر سیتی به بارسلونا تمام شده است و تنها اعلام خبر رسمی این انتقال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از مدت ها قبل به دنبال جذب ایلکای گوندوغان است چرا که آبی و اناری ها سرخیو بوسکتس را از دست داده اند و به این ترتیب با خداحافظی بوسکتس از بارسلونا، اکنون آن ها به یک هافبک دفاعی نیاز دارند و به نظر می رسد که گوندوغان گزینه نهایی آن ها است.

از سوی دیگر قرارداد ایلکای گوندوغان هم با منچسترسیتی در همین تابستان به پایان می رسد و او تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و به این ترتیب بارسلونا می تواند او را به خدمت بگیرد.

به گفته فابریزیو رومانو، کار انتقال ایلکای گوندوغان به بارسلونا تمام شده است. تنها اعلام رسمی و تایید نهایی از سوی باشگاه بارسلونا باقی مانده است. گوندوغان چراغ سبز را برای پیوستن به بارسلونا داده است. گوندوغان قرار است با قراردادی دو ساله به بارسلونا بپیوندد و این قرارداد تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت. همچنین یک بند تمدید قرارداد یک ساله در قرارداد گوندوغان وجود دارد.

گوندوغان در حال حاضر 32 ساله است و در تیم های دورتموند و منچسترسیتی توپ زده است.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار