menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم‌های انگلیسی

چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گراونبرخ هافبک هلندی بایرن مونیخ می گوید که دوست دارد بیشتر در ترکیب اصلی قرار بگیرد و اگر این مشکلش حل نشود، مجبور به جدایی از باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، رایان گراونبرخ پس از چند فصل درخشان در آژاکس آمستردام، توجه تیم‌های بزرگ انگلیسی و اروپایی را به خودش جلب کرد و در نهایت، در تابستان 2022، این بایرن مونیخ بود که توانست او را به خدمت بگیرد و قراردادی 5 ساله تا 2027 امضا کند. اما گراونبرخ از نظر فردی اصلاً فصل خوبی را در آلیانتس آرنا سپری نکرد و بیشتر مواقع از روی نیمکت به تماشای بازی‌ها می پرداخت. حالا تیم‌هایی همچون لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و فولام به دنبال جذب او هستند.

گراونبرخ به تلگراف هلند گفت: "می خواهم بیشتر بازی کنم... ترجیحاً در بایرن مونیخ. در غیر این صورت می خواهم به باشگاهی بروم که به من اجازه بازی کردن بدهد و این را تضمین کند. نقشه من همین است. نمی خواهم یک فصل دیگر مثل این فصل را تجربه کنم. با توماس توخل صحبت خواهم کرد و فکر کنم در هفته‌های آتی، یک جلسه خواهیم داشت تا ببینم نظرش درباره من چیست و در پروژه او و باشگاه چه نقشی خواهم داشت. ایجنتم گفته چند باشگاه به من علاقه‌مند هستند."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار