menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دلیل غیبت رونالدو در آخرین بازی النصر

دلیل غیبت رونالدو در آخرین بازی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در آخرین بازی خانگی فصل النصر غایب بود و گفته می شود که به خاطر مصدومیت عضلانی، این بازی را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دیدار گذشته النصر برابر الاتفاق، در جریان بازی مصدوم شد و بعد از بازی، گزارش شد که عضلات برنده پنج توپ طلا کشیده شده و باشگاه اجازه حضور در تمرینات را در این هفته به رونالدو نداد و بدین ترتیب، ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید نتوانست در دیدار شب گذشته برابر الفاتح غایب بود.

البته غیبت رونالدو اصلاً حس نشد و شاگردان دینکو یلیچیچ به راحتی با حساب سه بر صفر از سد الفاتح گذشتند. اندرسون تالیسکا ستاره این بازی بود و توانست 2 گل به ثمر برساند و محمد ماران نیز گل سوم را برای النصر به ثمر رساند. 

النصر از قبل کورس قهرمانی را به الاتحاد باخته بود و آن‌ها با پنج امتیاز اختلاف با الاتحاد به نایب قهرمانی لیگ عربستان رضایت دادند. 

رونالدو در ژانویه پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر عربستان منتقل شد و توانست در 16 بازی، 14 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است، اما رونالدو نتوانست در این فصل به جامی با النصر برسد و حالا امیدوار است که بتواند در فصل آینده، این موضوع را تغییر دهد.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار