menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 ترابی با گل اول پرسپولیس معادلات را عوض کرد

ترابی با گل اول پرسپولیس معادلات را عوض کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک گلساز پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال در نقش گلزن ظاهر شد تا عنوان موثرترین بازیکن فصل قرمزها همچنان از آن او باشد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که این فصل بهترین گلزن و گلساز پرسپولیس در لیگ برتر را به خود اختصاص داد، به مانند 2 بازی گذشته تیمش در جام حذفی درخشید و با ثبت یک گل و یک خطای منجر به گل، باز هم خود را در قامت یک ستاره تمام عیار مطرح کرد.

ترابی که سابقه گلزنی مقابل استقلال در جام حذفی را در کارنامه دارد حالا آمار خوب خود را مقابل این تیم با ثبت 2 گل و 5 پاس گل تداوم بخشید تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ دربی لقب بگیرد.


وینگر پرسپولیسی‌ها در این فصل بیشترین نقش را در ناکامی آبی‌ها ایفا کرد و با دو پاس گل به گئورگی گولسیانی  در دربی رفت و یک پاس به عیسی در دربی برگشت به تک ستاره تیمش تبدیل شد.

ترابی در این مسابقه همان بازیکن تیزچنگ، باهوش و موفق در دوئل‌های تک به تک و توپ‌دزدی بود. بازیکنی که به خوبی از توپ برگشتی در پشت محوطه جریمه استقلال استفاده کرد و با یک ضربه دقیق اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا عیار فوق العاده خود را در بازی‌های بزرگ دوباره به نمایش بگذارد.

مهار مهدی ترابی در فاز هجومی قرمزها یکی از چالش‌های بزرگ مدافعان استقلال بود که بارها در این دوئل مغلوب او شدند تا این بازیکن بتواند باز هم ستاره بازی‌های بزرگ باشد.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار