menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پلی‌آف NBA  هیت تمام رویاهای سلتیکس را از بین برد

پلی‌آف NBA/ هیت تمام رویاهای سلتیکس را از بین برد

پایگاه خبری فوتبالی - میامی هیت در بازی هفتم فینال کنفرانس شرق موفق شد با نتیجه 103-84 باستن سلتیکس را از پیش رو بردارد و حریف دنور ناگتس در فینال NBA شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات پلی‌آف NBA، بازی هفتم باستن سلتیکس و میامی در استادیوم تی دی گاردن در شهر باستن برگزار شد. 6 بازی قبلی با حساب 3-3 برابر بود در 3 بازی اول، میامی هیت کاملاً بازی خود را به باستن دیکته کرده بود، اما سلتیکس اصلاً عقب ننشست و توانست سری 3-0 عقب افتاده را 3-3 کند و حالا می توانست با پیروزی در دیدار هفتم فینال کنفرانس شرق، به اولین تیم تاریخ تبدیل شود که بازی 3-0 عقب افتاده را 4-3 برنده می شود. 

در کوارتر اول و دوم، میامی هیت تیم برتر میدان بود و کاملاً توانسته بود با اتمسفر وحشتناک سلتیکس کنار بیاید و نیمه اول را با پیروزی 52-41 به پایان رساند. در مقطعی از کوارتر اول، سلتیکسی‌ها 10 اقدام 3 امتیازی داشتند، اما نتوانستند هیچ کدام را تبدیل به امتیاز کنند تا میامی هیت بیشترین بهره را ببرد.

در کوارتر سوم سلتیکس کمی بهتر از هیت بود و توانست با نتیجه 25-24 به پیروزی برسد، اما در کوارتر چهارم هیت با پیروزی 103-84 و در کل با نتیجه 103-84 سری را چهار بر سه برنده شد تا حریف دنور ناگتس در فینال NBA شود. 

جیمی باتلر با 28 امتیاز و کیلب مارتین با 26 امتیاز بهترین بازیکنان هیت در این بازی بودند.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار