menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پلی‌آف NBA  لبرانی که دیگر پادشاه نیست  لیکرز در یک قدمی جارو شدن

پلی‌آف NBA/ لبرانی که دیگر پادشاه نیست/ لیکرز در یک قدمی جارو شدن

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در کریپتو آرنا با نتیجه 119-108 شکست خورد تا سری را 3-0 عقب بیافتد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز سومین بازی سری دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز به میزبانی لیکرز برگزار شد. در دیدار اول و دوم شاگردان مایک ملون موفق شدند به پیروزی برسند و حالا در این بازی، پادشاه و یارانش امیدوار بودند تا بازی را برنده شوند و امیدی برای بازگشت به سری داشته باشند.. 

در دو کوارتر اول، ناگتس کمی تیم بهتری بود و در نیمه اول موفق شد با نتیجه 55-58 به پیروزی برسد، البته فقط آنتونی دیویس و آستین ریوز عملکرد خوبی داشتند و شب آرامی برای لبران جیمز و آنتونی دیویس بود. در کوارتر سوم، لس آنجلس لیکرز با نتیجه 27-26 به پیروزی رسید تا اختلاف به 2 امتیاز در کوارتر چهارم کاهش یابد، اما در کوارتر چهارم، کاملاً اوضاع برای لیکرز پیچیده شد. نیکولا یوکیچ ام وی پی 2 فصل گذشته یک عملکرد بی نقص در کوارتر چهارم از خودش به نمایش گذاشت تا در نهایت، ناگتس با نتیجه 119-108 به پیروزی برسد و سری را 3-0 پیش بیافتد. حالا لیکرز 1 بازی خانگی دیگر نیز پیش رو دارد و برای جارو نشدن و تحقیر نشدن باید این بازی را ببرد. 

جمال ماری با 37 امتیاز، 7 ریباند و 6 اسیست بهترین بازیکن میدان بود. برای لیکرز نیز آنتونی دیویس 28 امتیاز و 18 ریباند به ثبت رساند اما برای پیروزی اصلاً کافی نبود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار