menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پلی‌آف NBA  پادشاه، مدافع عنوان قهرمانی را به خانه فرستاد

پلی‌آف NBA/ پادشاه، مدافع عنوان قهرمانی را به خانه فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لس آنجلس لیکرز و میامی هیت در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا به فینال کنفرانس غرب و شرق راه یابند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، 2 بازی بسیار حساس برگزار شد که در اولین بازی، میامی هیت میزبان نیویورک نیکس بود و این سری با نتیجه 3-2 دنبال می‌شد. در این بازی نیکس شروع خوبی داشت، اما در نهایت، میامی هیت با نتیجه 96-92 به پیروزی رسید تا با نتیجه 4-2، برنده سری شود و به فینال کنفرانس شرق راه پیدا کند. جیمی باتلر با 24 امتیاز، 8 ریباند و بم آدبایو با 23 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکنان میامی هیت بودند و در آن طرف نیز، جیلن برانسون 41 امتیاز به دست آورد، اما نتوانست از شکست نیویورکی‌ها جلوگیری کند. حالا میامی هیت در فینال کنفرانس شرق، منتظر بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و بوستون سلتیکس است. 

در دیگر بازی حساس و جذاب امروز، لیکرز در کریپتو آرنا میزبان گلدن استیت وریرز بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 122-101 گلدن استیت را شکست دهد و رقیب دنور ناگتس در فینال کنفرانس غرب شود. لبران جیمز با 30 امتیاز، 9 ریباند و 9 اسیست بهترین بازیکن لیکرز بود و استفن کری نیز 32 امتیاز آورد، اما به خاطر نمایش ضعیف دیگر هم تیمی‌هایش، نتوانستند کار را به بازی هفتم بکشانند. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار