menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پلی‌آف NBA  آتش بازی هاردن، فیلادلفیا را به سری برگرداند

پلی‌آف NBA/ آتش بازی هاردن، فیلادلفیا را به سری برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های فیلادلفیا سونی سیکسرز و فینیکس سانز در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا هر دو سری، 2-2 برابر شود. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، دو بازی حساس در راند دوم پلی آف NBA برگزار شد که در اولین بازی، فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان بوستون سلتیکس بود و نمی خواست دوباره در خانه و در مقابل چشمان هوادارانشان، بازنده از زمین بیرون بیایند. در این بازی مهیج، دو تیم بعد از چهار کوارتر به تساوی 107-107 رسیدند و در اولین وقت‌های اضافه، فیلادلفیا با درخشش جیمز هاردن و 3 امتیازی بی نظیرش، با نتیجه 116-115 به برتری رسید تا سری 2-2 برابر شود. جیمز هاردن با 42 امتیاز ، 8 ریباند و 9 اسیست، بهترین بازیکن فیلی بود و البته MVP این فصل، جوئل امبید نیز 34 امتیاز و 13 ریباند نیز به نام خودش ثبت کرد. 

در دومین بازی، فینیکس سانز میزبان دنور ناگتس بود. سانز سری را 2-0 عقب اقتاده بود، اما بازی قبلی را در خانه برد تا اختلاف را به حداقل برساند و امروز نیز امیدوار بود با استفاده از شرایط میزبانی، سری را به تساوی بکشاند و همین نیز شد. علیرغم درخشش 53 امتیازی نیکولا یوکیچ سنتر ناگتس، فینیکس سانز با 36 امتیاز کوین دورنت و 36 امتیاز دوین بوکر، با نتیجه 129-124 به پیروزی رسید تا این سری نیز 2-2 برابر دنبال شود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار