menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رسمی؛ کاپیتان تاتنهام ادامه فصل را از دست داد

رسمی؛ کاپیتان تاتنهام ادامه فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس کاپیتان فرانسوی تاتنهام، به خاطر مصدومیت از ناحیه ران پا نمی تواند در ادامه فصل برای تیم شمال لندنی به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، 2 هفته قبل یک دیدار عجیب و غریب در لیگ برتر انگلیس انجام شد. تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در حالی در سنت جیمز پارک مقابل هم صف آرایی می کردند که هردوتیم برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیدند، اما تنها پس از 21 دقیقه، تاتنهام با 5 گل از حریفش عقب افتاده بود و در نهایت با نتیجه شش بر یک تن به شکست داد. البته این شکست تنها نکته تلخ بازی برای تاتنهامی‌ها نبود، بلکه هوگو لوریس نیز در آن بازی مصدوم شد و نتوانست تا پایان به کارش ادامه دهد. 

به نقل از سایت گل، رایان میسون سرمربی موقت تاتنهام درباره لوریس به خبرنگاران گفت: "هوگو فصل را از دست داد. نتایج تست‌ها به دست ما رسید و آن‌ها ناامید کننده بودند. از این موضوع می ترسیدیم که مصدومیتش جدی باشد، به همین خاطر تست‌های بیشتری انجام دادیم و حالا مطمئن هستیم که او هوگو دیگر در این فصل نمی تواند برای ما بازی کند."

امروز تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود میزبان کریستال پالاس خواهد بود و فریزر فورستر به جای هوگو لوریس در دروازه تاتنهام خواهد ایستاد.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار