menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ لحظه‌ای که مگوایر درخواست پاس کرد و موجب گل خوردن تیمش شد

عکس؛ لحظه‌ای که مگوایر درخواست پاس کرد و موجب گل خوردن تیمش شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، منچستر یونایتد و سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان که ورزشگاه خانگی تیم سویا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سویا موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هری مگوایر، مدافع منچستر یونایتد عملکرد بسیار ضعیف و بحث برانگیزی داشت. روی گل اولی که منچستر یونایتد دریافت کرد، هری مگوایر به طور مستقیم مقصر بود. در حالی که مگوایر بین سه بازیکن سویا احاطه شده بود و آن ها در حال نزدیک شدن به او بودند، از داوید دخیا تقاضای پاس کرد و دخیا به مگوایر پاس داد و هری مگوایر توپ را مقابل اریک لاملا لو داد و در نهایت لاملا توپ را به یوسف النصیری رساند و دروازه منچستر یونایتد در همان دقیقه 8 بازی باز شد.

البته برخی ها روی این صحنه داوید دخیا را مقصر می دانند و معتقد هستند که دخیا روی این صحنه باید به زیر توپ می زده است و نباید به هری مگوایر پاس می داده است اما عملکرد مگوایر در این دیدار به قدری ضعیف بود که هدف اصلی انتقاد ها قرار گرفته است.

1471


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار