menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 جنگ اینستاگرامی بائنا و همسر هافبک رئال مادرید

جنگ اینستاگرامی بائنا و همسر هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - حاشیه های بازی رئال مادرید و ویارئال همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی رئال مادرید و ویارئال، فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای با مشت به صورت الکس بائنا هافبک حریف در پارکینگ ورزشگاه برنابئو ضربه زد. در حقیقت فده مدعی است که هافبک ویارئال به فرزند دومش که هنوز متولد نشده، توهین کرده است. در حال حاضر خطر یک  تا شش ماه محرومیت برای والورده به خاطر این پرونده وجود دارد. گفته می شود که بائنا به والورده گفته است:"می توانی گریه کنی چون فرزندت متولد نخواهد شد."

شب گذشته بائنا در پیامی اینستاگرامی توهین به خانواده والورده را تکذیب کرد و نوشت:" شنبه گذشته توسط یک فوتبالیست در پایان بازی با رئال مادرید مورد حمله قرار گرفتم. پس از بازی، نقل قولهایی از جانب من توسط اطرافیان او مطرح شد که می گفتند که آرزوهای بدی برای عضوی از خانواده اش داشتم. از آن زمان تا کنون هیچ مدرکی در مورد این اتفاق برای محکوم کردن من منتشر نکرده اند. آنها از یک اتفاق ناگوار سو استفاده کردند تا خشونت خود را توجیه کنند و دروغ ها بیشتر از حملات فیزیکی دردناک هستند. ضربه ای که به خانواده من زده اند، غیرقابل توجیه و غیرقابل جبران است. توهین ها، تهدیدها و حتی پیام های خصوصی در مورد مرگ خانواده ام دریافت کردم. دیروز از این پرونده به پلیس شکایت کردم. اجازه بدهیم عدالت کارش را بکند. حالا تنها هدفم تمرکز روی باشگاهم است."

والورده و همسرش ممکن بود که به علت مشکلات پزشکی فرزند متولدنشده خود را از دست بدهند و به همین خاطر مینا بونینو همسر والورده نیز بیانیه ای در  پاسخ به بائنا منتشر کرد:"تصور کنید که پزشکان در حال آماده سازی خودشان هستند تا به شما بگویند که فرزندتان مرده به دنیا خواهد آمد و خیلی زود احیا می شوید و دو، سه ماه بعدش می تونید دوباره برای فرزندی دیگر تلاش کنید. تصور کنید که در آن روزها در شبکه های اجتماعی به من تسلیت می گفتند چون که شایعه شده بود که بارداری خود را از دست داده ام که خودم هم از آن خبر نداشتم. تصور کنید که چه دردی را تحمل می کردم تا این که پزشکان به من نتایج مثبتی را دادند.  و از آن سختی عبور کردم و حالا یک نفر می گوید که قصد سو استفاده از آن اتفاق ناگوار را داشته ام. قلبم واقعا شکست. حرفها دردناک تر از هر ضربه ای هستند و آماده نیستم تا دوباره آن روزها را تجربه کنم. هرگز از خشونت دفاع نمی کنیم و تاسف بار است که کسی تهدید شده باشد هر چند که این مسئله تحت کنترل من نیست. در آن دو ماه تردید آمیز لحظات سختی داشتم. می خواستم ساکت بمانم چون نمی خواستم دوباره یاد آن روزها بیافتم. در زندگی باید محدودیت هایی وجود داشته باشد. خداوند همه چیز را می بیند و حقیقت را می داند. برخی می خواهند زخمی که التیام یافته را دوباره باز کنند. خانواده همیشه بالاتر از هر چیزی است و فوتبال کم اهمیت ترین بخش زندگی است. "

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار