menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 پای قرارداد  ویلموتس  به سریال «نون خ» هم باز شد

پای قرارداد "ویلموتس" به سریال «نون خ» هم باز شد!

پایگاه خبری فوتبالی - پای ویلموتس و قرارداد سنگین این سرمربی بلژیکی به سریال طنز "نون خ" هم باز شد.

به گزارش فوتبالی، در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.

در این داستان وقتی قرار شد یک نفر از ده بالا گرگی مه گوسفندان ده پایین را می‌خورد را شکار کند، فرد شکارچی خواستار یک آپارتمان و یک زمین در ده پایین شد و در متن قرارداد خود تاکید کرده بود که ۲۵ میلیون تومان هم باید بابت پرونده ویلموتس پرداخت شود! وقتی اهالی ده پایین دلیل این مسئله را از مرد شکارچی پرسیدند او پاسخ داد که هزینه قرارداد ویلموتس بسیار بالا بوده و باید به صورت مالیات از شما کسر شود! ویدیوی جالب این ماجرا را اینجا می توانید ببینید.

نویسنده این سریال "امیر وفایی" است که سالها در مطبوعات ورزشی و روزنامه های مختلف ورزشی قلم می زد و البته علاوه بر نوشتن گزارش ها و یادداشتهای تخصصی و حتی حوزه آنالیز فوتبال، در نوشتن مطالب طنز ورزشی و فوتبالی هم سرآمد بود.

پس از امیر عربی و امیر مهدی ژوله که هر دو ورزشی نویس بودند، امیر وفایی سومین ورزشی نویسی است که پا به عرصه فیلمنامه نویسی گذاشته است. البته ژوله حالا بازیگر هم شده و شاید دیگر وقت نکند حتی بنویسد! نکته جالب این سه نفر هم این است که هر سه نامشان با "امیر" شروع می شود!



1470


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار