menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ادامه حرکت شاگردان آرتتا به سمت قهرمانی با در هم کوبیدن اورتون

ادامه حرکت شاگردان آرتتا به سمت قهرمانی با در هم کوبیدن اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و اورتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که در ورزشگاه امارات برگزار می شد و آرسنال میزبان بود، توپچی های لندن موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، کاملا مشخص است که شاگردان آرتتا به طور جدی به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود فروگذار نمی کنند. آرسنال با این پیروزی اکنون 60 امتیازی شده است و پنج امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارد و همچنان اختلاف خود را با شاگردان پپ گواردیولا حفظ کرده است.

گل های آرسنال را در این بازی بوکایو ساکا در دقیقه 40، گابریل مارتینلی در دقایق 45 و 80 و مارتین اودگارد در دقیقه 71 به ثمر رساندند.

اورتون در این فصل اصلا اوضاع خوبی نداشته است و اکنون در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود. اورتون اکنون با 21 امتیاز در رده هجدهم جای دارد و باید دید که تا آخر فصل می تواند خودش را نجات دهد یا این که در نهایت سقوط خواهد کرد.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 4-0 اورتون

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار