menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کنایه ستاره بایرن مونیخ به تیم منتخب فیفا

کنایه ستاره بایرن مونیخ به تیم منتخب فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی بایرن مونیخ به انتقاد از ترکیب منتخب فیفا پرداخت و به شوخی گفت که نمی‌داند چطوری باید در این تیم دفاع کرد. 

گزارش فوتبالی، روز دوشنبه مراسم بهترین‌های فیفا در شهر پاریس برگزار و در آن مراسم، تیم منتخب یازده نفره فیفا نیز اعلام شد. نکته جالب این تیم، حضور 4 مهاجم و 3 مدافع است که در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد. تیبو کورتوا در درون دروازه است و در خط دفاعی، فقط ژائو کانسلو، ویرجیل فن دایک و اشرف حکیمی حضور دارند. در وسط زمین، کاسمیرو، لوکا مودریچ و کوین دی بروینه قرار گرفته‌اند و در خط حمله نیز شاهد حضور ارلینگ هالند، کیلیان امباپه کریم بنزما و لیونل مسی هستیم. در واقع فیفا برای تیم منتخب سال از سیستم فوق تهاجمی 3-3-4 استفاده کرده. 

کانسلو در این باره گفت: "نمی دانم که چه کسی دفاع می کند. اگر من تماشاگر بودم، برای دیدن بازی این بازیکنان، به استادیوم می رفتم. چون آن‌ها بسیار باکیفیت و بااستعداد هستند و قطعا از تماشای بازی آن‌ها لذت خواهم بود. از اینکه در میان این بازیکنان بزرگ هستم، بسیار خوشحالم."

"این یک افتخار بزرگ برای من است و از بچگی، آرزوی آن را داشتم."

در پایان مراسم، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال 2022 انتخاب شد.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار