menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رویاپردازی بزرگ ستاره جوان آرسنال

رویاپردازی بزرگ ستاره جوان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام سالیبا مدافع فرانسوی آرسنال ادعا کرد که آن‌ها در دوره طلایی قرار دارند و می توانند به بزرگ‌ترین جام‌ها و عناوین برسند. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال فصلی غیرمنتظره سپری می کند. آن‌ها شروع خیلی خوبی با آرتتا داشته‌اند و حالا پس از گذشت 24 هفته از مسابقات لیگ برتر انگلیس، با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین هستند و شانس خوبی برای کسب قهرمانی بعد از نزدیک به دو دهه دارند. 

به نقل از اسکای، سالیبا بدون شک یکی از دلایل موفقیت توپچی‌ها در فصل 2022-23 بوده و توانسته به خط دفاع آرسنال، طراوت و انسجام بدهد. او درباره آینده آرسنال و همچنین میکل آرتتا گفت: "آرتتا به من اعتماد کامل دارم. من هم می خواهم به مسیرم ادامه دهم و سخت تمرین کنم، چون در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. حتی بازیکنانی که در ترکیب اصلی نیستند، با تمام توان تمرین می کنند. همگی در یک سطح هستیم و به همین خاطر، بین بازیکنان رقابت سالمی برقرار است. می خواهم به تمام جام‌های ممکن برسم و باشگاه را به قله انگلیس برگردانم. همگی خواستار قهرمانی در لیگ برتر هستیم و من تاکنون موفق به کسب جامی نشده‌ام."

"کسب جام هدف اصلی من است و برای این رویای شیرینم، هر روز تلاش می کنم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار