menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حمله مدافع سابق چلسی به خرید 64 میلیون پوندی این باشگاه

حمله مدافع سابق چلسی به خرید 64 میلیون پوندی این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لبوف، مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی، از منتقدان سرسخت مارک کوکوریاست و بار دیگر پیوستن او به چلسی را زیر سوال برد.

به گزارش فوتبالی، مارک کوکوریا فصل قبل بهترین بازیکن برایتون از نگاه هواداران شد و در نهایت نیز با انتقالی 74 میلیون یورویی راهی چلسی شد. او در 16 بازی از 21 بازی چلسی در لیگ برتر، دفاع چپ ثابت چلسی بوده و مورد اعتماد گراهام پاتر نیز قرار دارد ولی فرانک لبوف همچنان از او انتقاد می کند.                                        

لبوف که بین سال های 1996 تا 2001 بازیکن چلسی بود، به ESPN گفت: "خدا را شکر که بن چیلول و ریس جیمز به زودی برمی گردند و مجبور نیستیم دوباره کوکوریا را در ترکیب چلسی ببینیم. دیگر نمی خواهم او را در ترکیب ثابت ببینم. کوکوریا برابر فولام(تساوی بدون گل) افتضاح بود."

لبوف ادامه داد: "از نزدیک کوکوریا را نمی شناسم و با نهایت احترام باید بگویم که او به اندازه کافی برای پوشیدن پیراهن چلسی خوب نیست. من هنوز باورم نمی شود 74 میلیون یورو برای خرید او هزینه شده باشد."                                                          

4416                                                                                                

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار