menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 دلایل استعفای سرمربی تیم ملی وزنه برداری از زبان سرپرست فدراسیون

دلایل استعفای سرمربی تیم ملی وزنه برداری از زبان سرپرست فدراسیون

پایگاه خبری فوتبالی- پس از خبر استعفای سرمربی تیم ملی وزنه برداری سرپرست فدراسیون دلایل استعفای سرمربی تیم ملی این رشته را اعلام و تاکید کرد که کمیته فنی به زودی در این مورد تصمیم می گیرد.                    

به گزارش فوتبالی، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران امروز یکشنبه از مسئولیت خود استعفا کرد و قرار است کمیته فنی در این مورد تصمیم بگیرد. 

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد دلایل این استعفا گفت: از چند وقت پیش به سرمربیان تیم های ملی اعلام کرده بودیم که برنامه هایشان را برای تیم تحت رهبری شان اعلام کنند که سعید علی حسینی این کار را انجام نداد.  

وی ادامه داد: قرارداد علی حسینی در زمان فدراسیون قبل بسته شده و برای اولین بار در وزنه برداری قرارداد سه ساله هم بود اما با وجود گذشت یک و ماه ۱۰ روز از مسابقات جهانی ایشان برنامه شان را برای تیم ملی به فدراسیون نداد.  

انوشیروانی تاکید کرد: وقتی ایشان برنامه ای را برای تیم ملی نداده است ما چطور باید شرایط را برای برگزاری اردو آماده کنیم؟ 

سرپرست فدراسیون در مورد زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: در سریعترین زمان ممکن جلسه کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد و از علی حسینی هم دعوت می کنیم تا در این جلسه حضور داشته باشد.  

سجاد انوشیروانی تاکید کرد: پس از شنیدن صحبت های علی حسینی، کمیته فنی شرایط را بررسی می کند و در نهایت تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص خواهد کرد.

5960

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار