menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 خط و نشان بدل ایرانی رونالدو برای پرسپولیس

خط و نشان بدل ایرانی رونالدو برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان آلومینیوم اراک در بازی مقابل نفت آبادان نشان داد در آماده ترین فرم خود از لحاظ شرایط آمادگی به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی در بازی مقابل نفت آبادان کلکسیونی از بهترین عملکرد خود را با گلزنی، دادن پاس گل و گرفتن خطای پنالتی به ثبت رساند تا به نوعی برای قرمزهای پایتخت خط و نشان بکشد.

آزادی که از ابتدا در ترکیب آلومینیوم حضور داشت ابتدا در نیمه اول موفق به گرفتن یک پنالتی از نفتی‌ها شد و پس از آن دیگر بازیکن هجومی تیمش زاپاتا را در موقعیت تک به تک و گلزنی قرار داد تا در نقش گل‌ساز ظاهر شود و در پایان با گلی که به ثمر رساند روز خوب خود را در استادیوم شهر اراک کامل کرد.

آزادی که علاقه زیادی به ژست‌های کریس رونالدو دارد زمانی که تیمش صاحب ضربه ایستگاهی شد به مشابه او پشت توپ ایستاد اما پس از نواختن آن با برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت، به یک ضربه کاشته دیگری تبدیل شد که این بار کمی به دروازه نزدیک‌تر بود.

این مهاجم جوان در ادامه زمانی که پشت ضربه ایستاد پس از دورخیز با یک ضربه تماشایی ، توپ را از بالای سر خط دفاعی حریف عبور داد و دروازه فرزین گروسیان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا نشان دهد او این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد.

این مهاجم جوان در بازی جام حذفی برابر آریو اسلامشهر نیز گل مشابهی به ثمر رسانده بود.

محمدرضا آزادی که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد هفته آینده باید در تهران به همراه سایر هم تیمی‌هایش مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند، او در آخرین رویارویی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق به دبل شده بود و حالا قرار است در بهترین فرم ممکن باز هم مقابل قرمزها قرار بگیرد.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار