menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 یک خالکوبی، دنی آلوز را به دردسر انداخت

یک خالکوبی، دنی آلوز را به دردسر انداخت

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز همچنان به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا، در زندان به سر می برد و حالا جزییاتی جدید از شهادتی که قربانی پرونده داده، منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه ال موندو گزارش داده که قربانی با شناسایی یکی از خالکوبی های دنی الوز، تایید کرده که توسط بازیکن برزیلی مورد آزار قرار گرفته است. این زن یکی از خالکوبی های این بازیکن که با الهام از "ماه" کشیده شده را شناسایی کرده است و همین مدرک کلیدی باعث شده تا قاضی پرونده ادعاها در مورد این که قربانی را نمی شناسد، باور نکند. 

این مدرک باعث شد تا دنی آلوز مجبور شود که شهادت اولیه خود را تغییر بدهد و قاضی به این نتیجه رسید که مدافع برزیلی دروغ می گوید و به همین خاطر او را به زندان منتقل کرد.

ال موندو گزارش داده است که شهادت های دنی آلوز در دادگاه تناقض های پرشماری داشته است و با توجه به این که قاضی حس می کرده که این بازیکن قصد فرار را دارد و نمی خواهد به دادگاه پاسخگو باشد، حکم حبس شدن وی را صادر کرده است. در حقیقت احتمال فرار آلوز به برزیل وجود داشت و با توجه به این که قانون استرداد مجرمان میان برزیل و اسپانیا برقرار نیست، مدافع سابق بارسلونا، یوونتوس و پی اس جی به زندان منتقل شد. آلوز حالا در تلاش است تا با تغییر وکیل و استراتژی خود بتواند نظر قاضی را عوض کند. در حال حاضر خطر چهار تا دوازده سال حبس برای این بازیکن وجود دارد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار