menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش سرمربی تیم صدرنشین سری آ به کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس

واکنش سرمربی تیم صدرنشین سری آ به کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی یوونتوس به خاطر تخلفات مالی با جریمه مواجه شده است و به این ترتیب ۱۵ امتیاز در رقابت های سری آ ایتالیا از این تیم کم شده است.

به گزارش فوتبالی، اسپالتی سرمربی تیم ناپولی که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و در حال حاضر تیمش صدر نشین رقابت های لیگ ایتالیا است، پس از پیروزی دو بر صفر مقابل سالرنیتانا درباره جریمه سنگینی که یوونتوس با آن روبرو شده است، گفت:« من نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاده است. ارتباطی به ما ندارد. از واقعیت‌ ها اطلاعی ندارم پس صحبت کردن در این مورد درست نیست. هنوز در کورس بالای جدول، تیم های زیادی وجود دارند که می توانند ما را تهدید کنند. هیچ چیز برای ما تغییر نمی کند؛ ما باید همیشه با کیفیت و حرفه ای بازی کنیم. این کاری است که می دانیم چگونه انجام دهیم.»

ناپولی به ۵۰ امتیاز در سری آ ایتالیا رسیده است. اسپالتی درباره این قضیه گفت:« ما می دانیم که فرصتی بی سابقه داریم و باید رویکرد مناسبی داشته باشیم. نگرش ما باید این باشد که فرصت‌ ها را هدر ندهیم، همچنان فوتبال خود را بازی کنیم، فروتن و حرفه‌ای باقی بمانیم.»

باید دید که در نهایت ناپولی چه زمانی می تواند قهرمانی خود را در این فصل قطعی کند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار