menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش سرمربی میلان به شکست سنگین مقابل اینتر در سوپرکاپ ایتالیا

واکنش سرمربی میلان به شکست سنگین مقابل اینتر در سوپرکاپ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا، اینتر و میلان در عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اینتر با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند و میلان در این بازی شکست سختی را متحمل شد و نتوانست کاری را از پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی سرمربی میلان پس از شکست سنگین تیمش در این بازی گفت:" واضح است که این شکستی دردناک بود. جامی است که ما می‌ خواستیم آن را ببریم اما فصل هنوز منتظر ماست و باید به آن برگردیم."

پیولی در ادامه افزود:" از نظر روحی بهترین دوران خود را پشت سر نمی گذاریم، اما باید بهتر عمل کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها راه جلو رفتن این است که بهتر کار کنیم و سطح خود را بالا ببریم."

سرمربی میلان درباره عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:" نیمه اول مطمئناً در حد میلان ظاهر نشدیم و اشتباهات زیادی داشتیم. ما از شروع نیمه دوم تلاش کردیم، اما آنقدر تلاش نکردیم که شایسته نتیجه بهتری باشیم. از کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و انتظار این اشتباهات فردی را از آنها ندارم. تلاش می کنیم تا به عنوان یک تیم متحد بمانیم و در مجموع فشار ناشی از فقدان نتیجه گیری را حس می کنیم. تیم از قدرت کافی برای واکنش نشان دادن به شرایط برخوردار است."

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار