menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره منچستریونایتد در اوج قرار دارد

ستاره منچستریونایتد در اوج قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوش رشفورد ستاره انگلیسی معتقد است که بهترین روزهای فوتبالی‌اش را در منچستریونایتد تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس، تیم های منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و توانستند جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند. یکی از نکات جذاب این بازی، گلزنی دوباره مارکوس رشفورد بود و حالا این ستاره انگلیسی در هر پنج بازی گذشته برای من یونایتد گلزنی کرده است. 

به نقل از سایت گل، رشفورد در مصاحبه‎‌ای با شبکه ITV گفت: "از نظر عملکرد، فکر می کنم در اوج قرار دارم. احساس بسیار راحتی در زمین دارم. خیلی راحت به فضاهای خالی می روم و گلزنی می کنم. اگر بتوانم به موقعیت سازی ادامه دهم، انگار در حال گلزنی هستم."

به جز جام حذفی انگلیس، شاگردان اریک تن هاگ در رقابت‌های جام اتحادیه و لیگ اروپا نیز حضور دارند. رشفورد درباره شانس قهرمانی در یکی از این تورنمنت ها گفت: "هدف ما همین است. به خاطر این موضوع است که اینطوری بازی می کنم. باید به تلاش سخت خود ادامه دهیم. می خواهیم در فینال ها و مهم ترین بازی‌ها حضور داشته باشیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار