menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش رشفورد به خروج اسطوره‌اش از منچستریونایتد

واکنش رشفورد به خروج اسطوره‌اش از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره تیم ملی انگلیس کریستیانو رونالدو را الگوی خود خطاب کرد و همچنین نسبت به خروج اسطوره‌اش از منچستریونایتد واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل باشگاه منچستریونایتد رسماً اعلام کرد که دیگر با کریستیانو رونالدو همکاری نخواهد کرد، زیرا ستاره سابق رئال مادرید در رسانه‌ها به اریک تن هاگ سرمربی هلندی و باشگاه یونایتد توهین کرده است. 

به نقل از سایت گل، رشفورد که در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قرار دارد راجع به همکاری با برنده پنج توپ طلا در الدترافورد گفت: "تجربه فوق العاده ای بود. هیچ وقت این دوران را فراموش نخواهم کرد. او یکی از اسطوره های من است و در طول دوران فوتبالی‌ام، همیشه رونالدو را زیر نظر داشتم و از او درس های زیادی آموختم. هیچ وقت یادم نمی رود که روزی با رونالدو در کارینگتون تمرین می کردم. برای او در ادامه زندگی‌اش، بهترین ها را آرزومندم و می‌خواهیم بابت کارهایی که برای منچستریونایتد انجام داده از او تشکر کنیم. رونالدو جزو تاریخ منچستریونایتد است."

رونالدو که در حال حاضر برای تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر بازی می کند، فعلاً تصمیمی برای تیم آینده‌اش نگرفته، اما گفته می شود که پیشنهاداتی از انگلستان، آمریکا و عربستان دارد. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار