menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش مانوئل نویر به شکست آلمان مقابل ژاپن

واکنش مانوئل نویر به شکست آلمان مقابل ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته در یکی از شگفتی های جام جهانی 2022 قطر تیم ملی ژاپن موفق شد تیم ملی آلمان را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را مقابل ژرمن ها به دست بیاورد و کار را برای تیم ملی آلمان سخت کند.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی آلمان در این بازی غافلگیر شد و نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و اوضاع برای او و هم‌تیمی هایش اصلا خوب پیش نرفت. نویر در این بازی یک گل از زاویه بسته خورد که موجب انتقاد های زیادی از او شد.

مانوئل نویر درباره دلیل شکست تیم ملی آلمان مقابل ژاپن از نظر خودش گفت:"موقعیت های زیادی را هدر دادیم. البته در دفاع هم عملکرد خوبی نداشتیم. ژاپنی ها در مصاف های نفر به نفر، ما را تحت فشار گذاشتند و در نیمه دوم در اکثر صحنه ها فاقد جایگیری مناسب بودیم. کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم اما ناگهان همه چیز را رها کردیم تا ژاپن به بازی برگردد. خودمان باعث شدیم آنها به بازی برگردند. اگر خود واقعی تان نباشید، مجبور هستید بهای آن را بپردازید و دقیقا همین اتفاق برای ما افتاد."

نویر در ادامه افزود:"ما اکنون تحت فشار هستیم. برای من این مهمترین بازی بود و شکست خوردیم. مقابل اسپانیا باید چهره متفاوتی از خود نشان بدهیم."

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار