menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس تیمی برزیل پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر

عکس تیمی برزیل پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر دو روز دیگر شروع می شود و شور و هیجان در دنیای فوتبال به اوج خود می رسد و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت کدام تیم می تواند به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در بازی های جام جهانی 2022 قطر است و تیته تیم خود را به خوبی برای شروع رقابت ها آماده است. نیمار جونیور گفته است که این احتمال وجود دارد که آخرین جام جهانی خود را تجربه کند و به همین دلیل می خواهد در کنار تیم ملی برزیل بهترین عملکرد خود را ارائه دهد تا بدین ترتیب در آخرین جام جهانی اش شاید بتواند به مقام قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

تیم ملی برزیل در این دوره از بازی های جام جهانی، در دور گروهی با تیم های صربستان، سوییس و کامرون هم گروه شده است و بدین ترتیب اولین بازی خود را قرار است روز سوم آذر از ساعت 22:30 مقابل صربستان برگزار کند.

تیم ملی برزیل عکس تیمی خود را قبل از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر گرفته است و از لحاظ تشریفاتی هم کاملا برای شروع این دوره از بازی ها آماده شده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار