menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تیم محبوب بوفون در جام جهانی  یک گزینه غیرمنتظره

تیم محبوب بوفون در جام جهانی: یک گزینه غیرمنتظره!

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا در جام جهانی قطر حضور ندارد اما جیانلوییجی بوفون به نظر می رسد که در این مسابقات از یک گزینه غیرمنتظره حمایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان پارما که در سن 45 سالگی همچنان در سری بی بازی می کند، پس از ملاقات با پاپ فرانسیس برای آماده سازی "بازی صلح" در رم، در مورد جام جهانی صحبت کرد. بوفون بیان کرد:" در زمانی که ایتالیا در جام جهانی نیست،سعی می کنم که از تیم هم تیمی هایم یا دوستانم یا تیم های ضعیف تر حمایت کنم. تیمی که همیشه حمایت کرده ام، کامرون بوده است. آنها جایگاه ویژه ای در قلب من دارند."

بوفون در جام جهانی 1990 با دیدن تیم ملی کامرون تصمیم گرفت که دروازه بان شود و  از عملکرد توماس انکونو در آن مسابقات تصمیم گرفت که وارد دنیای فوتبال شود. دروازه بان ایتالیایی به حدی به دروازه بان اسبق تیم ملی کامرون علاقمند  بود که به افتخار انکونو  تصمیم گرفت که نام "توماس" را برای پسر خود انتخاب کند.

تیم ملی کامرون در مرحله گروهی جام جهانی با سوییس، صربستان و برزیل همگروه است  و کار سختی دارد. البته آندره اونانا دروازه بان تیم ملی کامرون که در اینتر توپ می زند، یکی از شاخص ترین بازیکنان این تیم است. 

بوفون تا سال 2024 با پارما قرارداد دارد و فعلا قصد بازنشستگی را ندارد.  خودش در این باره می گوید:" در حال حاضر از خودم درون زمین لذت می برم. وقتی نتوانم به خودم انگیزه بدهم، سعی می کنم که کار دیگری انجام بدهم. نمی دانم که روزی مربی می شوم یا در سمت مدیریتی کار می کنم. اماسعی می کنم که با تواضع یاد بگیرم و آماده شوم."

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار