menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 خاطره نصرتی از یک اتفاق مهم در جام جهانی 2006

خاطره نصرتی از یک اتفاق مهم در جام جهانی 2006

پایگاه خبری فوتبالی- با گذشت 16 سال از جام جهانی 2006، هنوز صحبتهایی درباره عملکرد تیم ملی در آن تورنمنت مطرح می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مهمترین اتفاق آن بازیها، عملکرد دور از انتظار علی دایی در آن تورنمنت بود که باعث شد انتقادهای زیادی از کاپیتان وقت تیم ملی صورت بگیرد.

دایی هم در یک مصاحبه جنجالی، اینگونه به انتقادها واکنش نشان داد:" در بازی با مکزیک من بد بازی کردم. اما می خواهم بدانم در آن باز چه کسی از تیم ما خوب بازی کرد؟ من جز بازیکنان بد تیم ملی در آن دیدار بودم اما باید به این نکته توجه داشت که یک مهاجم باید پاس دریافت کند تا بتواند مقابل دروازه حریف کاری انجام دهد. شاید اگررونالدو هم جای من بود کاری از پیش نمی برد. برخی بازیکنان تیم ملی به چشم من نگاه می کردند و عمدا پاس نمی دادند! صلاح نمی دانم بگویم آنها چه افرادی بودم. متاسفانه در این شرایط برخی افراد که مرا دوست نداشتند طوری برنامه ریزی کردن که مسبب ناکامی تیم ملی علی دایی است."

حالا و با گذشت 16 سال از آن روزها، محمد نصرتی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2006، در بخشی از مصاحبه‌اش با یک خبرگزاری، حرفهای قابل توجهی درباره وضعیت دایی در آن تورنمنت زده و گفته است:" صادقانه بگویم علی دایی از شرایط بازی دور بود و در تمرینات با ما نبود. من با چشم خودم دیدم علی دایی با دست خودش به خودش آمپول می‌زد تا بتواند بازی کند. چند بازیکن دیگر هم با ما نبودند اما دایی شاخص‌تر بود. دایی می‌گفت در چشم من نگاه می‌کردند و به من پاس نمی‌دادند. خب معلوم بود باید بازیکن تحرک داشته باشد تا به او پاس دهیم. تحرک دایی کم بود و از طرفی هم او را مهار می‌کردند. برخی‌ها در همان تیم می‌گفتند علی دایی آمادگی ندارد کامل بازی کند."


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار