menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رونالدو و مشخص کردن زمان خداحافظی از تیم ملی پرتغال

رونالدو و مشخص کردن زمان خداحافظی از تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که در حال حاضر 37 سال دارد، همچنان می خواهد در تیم ملی پرتغال ادامه دهد و خبری از خداحافظی پس از جام جهانی 2022 قطر نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو شب گذشته به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال در یک مراسم ویژه شرکت کرد و جایزه ویژه ای به او اهدا شد. رونالدو در این مراسم صحبت های مهمی مطرح کرد که مورد توجه قرار گرفته اند.

کریستیانو رونالدو درباره ادامه حضور در تیم ملی پرتغال گفت:"امیدوارم چند سال دیگر در تیم ملی پرتغال باشم. هنوز احساس می کنم انگیزه دارم، جاه طلبی ام بالاست. من در رقابت های جام جهانی حضور دارم و می خواهم در رقابت های جام ملت های اروپا هم حضور داشته باشم."

در واقع منظور کریستیانو رونالدو، حضور در رقابت های یورو 2024 در آلمان است و به نظر می رسد که زمان خداحافظی کریستیانو رونالدو با تیم ملی پرتغال پس از رقابت های یورو 2024 باشد.

رونالدو در سال 2024، 39 سال خواهد داشت و باید دید که تصمیم او در آن زمان چه خواهد بود. رونالدو با تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2016 به مقام قهرمانی رسیده است و به نظر می رسد دوست دارد یک بار دیگر آن حس را تجربه کند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار