menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نیمار یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین است

نیمار یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به تعریف و تمجید از نیمار جونیور برزیلی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در فصل 2022-23 شروع بی نظیری داشته و توانسته تاکنون ده گل در نه بازی برای پاریسن ژرمن به ثمر برساند. البته کیفیت نیمار به همین بحث تمام کنندگی ختم نمی‌شود، بلکه ستاره سابق بارسلونا توانسته 7 پاس گل نیز بدهد. او در دیدار روز شنبه پاریسن ژرمن مقابل برست، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا پاریسی‌ها به 3 امتیاز برسند.

به نقل از سایت گل، کریستوف گالتیه درباره درخشش این ستاره برزیلی گفت: "من همیشه او را یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین خطاب می‌کردم، اما حالا چیزهای بیشتری درباره او می‌دانم و هر روز او را در زمین تمرین نگاه می‌کنم. می‌بینید که او چگونه کار می‌کند. نیمار در تمرینات نیز بسیار سخت کوش و پرتلاش ظاهر می‌شود. همیشه با او قبل، حین و بعد از تمرینات صحبت می‌کنم. او روی خودش سرمایه گذاری بالایی کرده و البته به فکر تیم نیز می‌باشد. او بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاق است. خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی در تیم من حضور دارد."

نیمار در سال 2017 در یک انتقال پر سر و صدا با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست، اما تاکنون نتوانسته همراه این تیم در چمپیونزلیگ موفق شود. 

4416 

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار