menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 شروع رقابتی جدید در چمپیونزلیگ با گلزنی همزمان هالند و امباپه

شروع رقابتی جدید در چمپیونزلیگ با گلزنی همزمان هالند و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رقابتی جدید در لیگ قهرمانان اروپا شده است و این رقابت میان دو ستاره جوان یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در پی اس جی و ارلینگ هالند در منچسترسیتی به نوعی دو ستاره اصلی تیمشان هستند و توجه های زیادی روی آن ها قرار دارد. هر دوی آن ها در بازی های تیمشان در شب اول لیگ قهرمانان اروپای 2022/23 به مصاف رقبا رفته اند. پی اس جی در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف یوونتوس رفته است و منچستر سیتی هم در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان با سویا روبرو شده است.

هم هالند و هم امباپه در بازی های امشب گلزنی کردند. هالند در دقیقه 20 بازی بود که روی پاس کوین دی بروینه دروازه سویا را باز کرد و امباپه در دقیقه 5 بازی روی پاس نیمار جونیور و در دقیقه 22 بازی روی پاس اشرف حکیمی دروازه یوونتوس را باز کرد. گل دوم امباپه با گل هالند فاصله زمانی بسیار کمی داشتند و بدین ترتیب یک رقابت جالب میان آن ها شکل گرفته است و باید دید که شرایط برایشان به چه شکل پیش می رود.

این دو بازیکن به اعتقاد خیلی ها به زودی تبدیل به دو بازیکن برتر دنیای فوتبال می شوند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار