menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ اختلاف قدی پیتر کراوچ با رونالدو هنگام خوش و بش با او

عکس؛ اختلاف قدی پیتر کراوچ با رونالدو هنگام خوش و بش با او

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه یک بر صفر و گل برونو فرناندز به سود خود به پایان بردند تا شاگردان اریک تن هاگ دومین سه امتیاز خود را در فصل 2022/23 به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، پیش از شروع این بازی، کریستیانو رونالدو با افرادی که در حال حاضر در کار رسانه ای هستند و در کنار زمین بودند، خوش و بش کرد. یکی از این افراد پیتر کرواچ مهاجم اسبق لیورپول، تاتنهام و استوک سیتی بود. این مهاجم که سالیان سال در لیگ برتر انگلیس حضور داشته است، به قد بلندی که داشت همواره مشهور بود. در واقع این بازیکن 2 متر و 1 سانتی متر قد دارد. 



کراوچ انگلیسی که در حال حاضر 41 ساله است در ابتدای بازی در خوش و بشی که با کریستیانو رونالدو داشت مجبور شد خم شود تا او را در آغوش بگیرد. حال آن که کریستیانو رونالدو هم خودش فوتبالیست قد بلندی به حساب می آید و 1 متر و 87 سانتی متر قد دارد اما باز هم در مقابل پیتر کراوچ کوتاه تر است و یک اختلاف قدی قابل توجه میان آن ها وجود دارد.



کراوچ در سال هایی که بازی می کرد هم همواره به خاطر قد بلند خود سوژه شبکه های اجتماعی بود.


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار