menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هشدار آگوئرو به حریف آرژانتینی لیونل مسی

هشدار آگوئرو به حریف آرژانتینی لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23، پی اس جی در گروه H رقابت ها با بنفیکا هم گروه شده است و بدین ترتیب باید با تیم پرتغالی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در حال حاضر ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است. در بنفیکا هم یک آرژانتینی حضور دارد و آن هم نیکلاس اوتامندی است. در واقع مسی به عنوان مهاجم در پی اس جی با نیکلاس اوتامندی که مدافع بنفیکا است روبرو خواهد شد و باید دید که اوضاع در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت.

سرخیو آگوئرو که در منچسترسیتی با اوتامندی هم تیمی بوده است، در توییچ یک هشدار به اوتامندی داد و به او گفت:" پی اس جی با بنفیکا روبرو می شود. اوتامندی، مسی را مصدوم نکن چرا که من تو را خواهم کُشت. جام جهانی در راه است."

در واقع آگوئرو با دوست خود اوتامندی و سبک خشنی که او در دفاع دارد شوخی کرده است و به او گفته است که مراقب این باشد تا لئو مسی را مصدوم نکند چرا که جام جهانی در پیش است و تیم ملی آرژانتین نیاز ویژه ای به لیونل مسی برای جام جهانی دارد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بازیکنان آرژانتینی تا پیش از جام جهانی چگونه پیش می رود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار